Ingyen ismertebbé tenni a vállalkozásod? Nem lehetetlen, sőt! Mire lesz ehhez szükséged? Csupán egy üzleti Facebook oldalra.

Napjainkban elengedhetetlen az online jelenlét és az ezen történő kommunikáció. Miért fontos, hogy jelen legyél mondjuk a közösségi média egyik legnépszerűbb felületén? A Facebook IQ vizsgálatából kiderült, hogy a Facebook felhasználók 2/3-a hetente legalább egyszer felkeresi egy helyi vállalkozás oldalát.
Az említett oldal, több mint két milliárd felhasználót számlál. Céged, márkád, terméked rengeteg új potenciális fogyasztóhoz tudod eljuttatni. Én a helyedben kihasználnám ezt a lehetőséget.
Nézzük lépésről lépésre, hogy tudsz te is jelen lenni a platformon!
Először is, látogass el a https://www.facebook.com/business oldalra! Itt a jobb felső sarokban találni fogsz egy kék “Hirdetés létrehozása” gombot, mellette egy lefelé mutató nyíllal. A nyílra kattints rá, és válaszd ki az “Oldal létrehozása” menüpontot.

A következő oldalon egy választási lehetőség elé kerülsz: vállalkozásnak/márkának, vagy közszereplőnek szeretnél létrehozni egy oldalt?

Én a vállalkozás vagy márka kategóriát választottam ki. Miután rányomsz a kezdés gombra, ki kell választanod az oldalad nevét, valamint kategóriáját.

Ezután be kell állítanod egy profil és egy borítóképet. Fontos! Lehetőség van ezen lépések kihagyására, de ne tedd! A vizuális megjelenés sokat számít. Vonzóbbá teheti terméked és bizalmat kelthet. Ügyelj arra, hogy jó minőségű, esztétikus képeket tölts fel! Miután beállítottad a képeket, átirányítanak az új, üzleti oldaladra.

Állíts be egy cselekvésre hívó gombot! Mit szeretnél a felhasználóktól? Foglaljanak nálad időpontot? Vegyék fel veled a kapcsolatot? Tájékozódjanak részletesebben a vállalkozásodról? Vásároljanak? Töltsék le az alkalmazásod? Csak rajtad áll!


Az utolsó lépések elé nézel! Kattints a “Névjegy” fülre! Az általános beállítások alatt lehetőséged nyílik felhasználónevet adni oldaladnak. Ennek használatával a felhasználók egyszerűbben fel tudják majd keresni az oldalad. Érdemes az oldalad nevét használni ékezetek nélkül, egybe írva!

A “Vállakozás adatati” szekció alatt meg tudod adni a missziódat, hogy az emberek tisztába legyenek küldetésed céljával. Lehetőleg legyen rövid és lényegre törő.
A “Kapcsolat” szekció különösen lényeges, mivel ebből kölcsönösen profitáltok. A felhasználó örül, ha könnyen el tudja érni céged, valamint számodra is pozitív visszahatása van, hiszen nyerhetsz egy fogyasztót/vásárlót.
A “További információ” alatt megadhatsz még általad fontosnak tartott információkat. Itt kiegészítheted névjegyed az elismeréseiddel, termékeiddel, vagy akár étlapoddal is.
Ezután nincs más hátra, mint nekilátni a tartalomgyártásnak, majd a hirdetéseknek!
További tippekért és hasznos információkért kövesd figyelemmel blogunkat, valamint kövess minket Facebookon és Instán!
4 éve segítek vállalkozásoknak kihozni a bennük rejlő potenciált online marketing eszközök segítségével. Akár marketingstratégiai témában, akár “hova kattintsak a Facebook hirdetéskezelőben” jellegű problémád van, számíthatsz rám, mert nem csak beszélek arról, hogy milyen lehetőségek vannak számodra, hanem nap mint nap használom is ezeket az eszközöket.