Piackutatást végezni nem kötelező, de erősen ajánlott, hisz ez az alapja egy vállalkozásnak, vagy egy kampánynak. Ha nem tudod, mi az, amit a piac szeretne akkor be kell látnod, hogy túl sok értelme nincs nekilátni semminek, mert nem fogod tudni, hogy egyáltalán meg fog-e térülni a bele fektetett idő és pénz.

Gondoltunk azokra is, akiknek nincs több millió forintjuk piackutatásra, hisz több ingyenes lehetőség is elérhető. Kíváncsi vagy, hogy ezek mik és érdemes-e őket használni?

Tudd meg, hogy:

  • A mennyiség, vagy a minőség számít?
  • Hogyan ne vezessen félre a piackutatásod?
  • Mennyi erőforrást érdemes egy megbízható eredményre szánni?

A fentiekre és még sok minden másra is megtalálhatod a választ a Flowcast XII. részében!

Nézd meg az epizódot Youtube-on:

Vagy hallgasd meg Soundcloudon: