fbpx

Minden adásban célunk, hogy azonnal használható és alkalmazható tanácsokat kapj, azonban itt konkrétan elmondjuk, hogy milyen iparágfüggetlen megoldások vannak az ügyfélérték (és ezáltal a bevételed és elsősorban PROFITOD) növelésére.

Miről lesz még szó?

  • Megtudhatod, hogyan facsar ki sokkal több pénzt egy vásárlóból a McDonald’s, mint ők azt gondolják
  • Elmondjuk, hogy péksütemény-vásárlás közben mi jár a fejünkben a Lipóti Pékség értékesítési folyamatairól
  • Személyes élményeket mesélünk el, hogy a mi esetünkben hogyan növelték cégek a MI ügyfélértékünket 🙂 Mert ugye mi is emberek vagyunk, és ránk ugyanúgy hatnak a reklámok.

Amennyiben hallgatni szeretnél bennünket:

Ha nem éred be csak a hangunkkal 🙂 :

Itt elolvashatod egy ausztrál plasztikai sebész Instagram-sikertörténetét, itt pedig a negatív reklám vásárlókra való hatását érintjük.