fbpx

A cikk elején szeretném lelombozni mindazokat, akik azt gondolják, hogy gyorsan lehet valód követőket szerezni, például néhány hét alatt lehet 100.000 követőt szerezni. Ez nem így működik, úgyhogy ha az örök élet titkát, vagy valami csodaszert és egyéb ilyeneket keresel, akkor az nem itt lesz.

Szinte az összes cikkünkről elmondható, hogy nincs nagy titok:

keményen kell dolgozni, és türelemmel várni az eredményeket, és akkor is csinálni kell, amikor úgy tűnik, semmi sem lesz belőle.

Amiben tudunk segíteni az az, hogy HOGYAN tudod a lehető legrövidebb úton ezeket a vágyott állapotokat elérni, mert attól, hogy keményen dolgozol önmagában még nem garantált a siker. Tehát nem csak keményen kell dolgozni, okosan is kell csinálni.

… vagy, ha (de csak akkor) te vagy az a nagyon kevesek egyike, aki meg tudja hackelni az életet, és az Instagramot is, akkor a kellő PR akcióval a hátad mögött tudsz nagyon nagyon nagyon sok lájkot szeretni Instagramon nagyon gyorsan. De ehhez Neked kell lenni ennek az egynek. Mindenki másnak marad a kemény munka. Nade hogy is van ez?

Turbó módban Insta lájokat szerezni. Hogyan?

ÉS akkor kezdjük is a rendkívüli példval…

Tudod, mi a legtöbbet lájkolt kép az Instagramon?

EGY TOJÁS!

a világ legtöbb Instagram lájkkal rendelkező posztja (2019 január 14.)

Az account minden szerénység nélkül a “world_record_egg” nevet használja, és nem titkolt célja az volt, hogy Kylie Jenner rekordját megdöntse.

Ez sikerült is, mert 10 nap(!) alatt 25 millió lájkot kapott, ezzel a celebnő(?) 18 milliós lájkszámát letaszította a trónról.

Ma (2019. augusztusa) 8,1 millió követője van, és már nem csak ez az egy kép van a profilon, de nagyon sokáig csak ez volt.

Hogy lehet egy tojás népszerűbb az összes Insta celebnél?

Csak egy képet töltött fel, ha én megcsinálom, miért nem az lesz a legnépszerűbb Insta poszt? – kérdezheted. Nos azért, mert nem egy “átlagember” állt emögött, hanem Chris Godfrey, aki egy reklámszakember. És bármennyire is erőfeszítésmentesnek tűnik, ez egy megkompontált reklámkampány, aminek célja, hogy felhívja az emberek figyelmét a mentális egészségre.

Az első 7 képből látszik is, hogy tudatos tervezés van az egész kampány mögött, és nem csak véletlenszerűen hozta létre ezt az egészet.


Az analógia az, hogy a social media felől érkező nyomás hatására az sokak mentális egészsége kezd “megtörni”, akárcsak egy tojás héja. A Facebook, Instagram és egyéb plarformok negatív hatásait (pl. szorongás, depresszió) már nem egy kutatás kimutatta. Ennek a kampánynak a célja pedig az erre való figyelemfelhívás volt. Hogy az igazi cél a világrekord és az ezzel járó referencia, vagy Kylie Jenner pozíciójának ledöntése volt, talán sosem fog kiderülni, de tény, hogy egy tojás elég messzire jutott…

Maximum ilyesmi kaliberű kampánnyal lehet nagyon gyorsan követőket szerezni valódi emberekből, viszont mint cég, nem építhetsz ilyen célközönségre hosszútávon, akik egy nyereményjáték, kampány vagy valami nagyon lazán cégedhez kapcsolódó téma miatt lájkolták a képeidet.

Szóval szerited képes vagy ilyen horderejű kampányokra, ami ennyi embert bevonz, és meggyőz? Ha igen, akkor hajrá, de ha nem, akkor irány a tartalomgyártás, a kemény munka hosszú éveken át. Igaz, az ilyen jellegű kampányok mögött is bődületes nagy előkészítőmunkálat áll, mégha csak úgy tűnik, hogy kitett egy tojást, és ennyi.

Ha te is ilyen “halandó” vagy, akkor az alábbi cikkeket javaslom elolvasásra, hogy ugyan nem pillanatok alatt, de sikereket érj el:

Hogyan Instagrammozz akkor is, ha unalmasnak tartod a ceged

Top Instagram változások 2019 első felében

Így kezd bele az Instába, mutatjuk lépésről lépésre

157 ezer Insta követőt plasztikázott össze magának az ausztrál doki