Marketingaudit a cégednek:

ízekre lesz szedve a marketinged. De hálás leszel érte.

A maximális alapossággal és odafigyeléssel teljesen átvilágításra kerül a marketinggépezeted, ami ezután sokkal több profitot lesz képes termelni neked. 

A vállalkozók több, mint 70%-a elégedetlen a marketingjének eredményességével

(2020-as felmérés, 5 főnél kisebb cégek esetében)

Te is abba a 70%-ba tartozol? Akkor a marketingaudit neked való, mert rendszerszinten kapsz útmutatót.

Ha elégedetlen vagy a marketingeddel, akkor ne egy részterület specialistáját kérdezd, mert félrevezető lehet a válasza számodra. Lehet igaza, biztosan jót akar, de a nem biztos, hogy a legjobbat tanácsolja neked.

Elégedett vagy a marketingeddel?

 Biztosak vagyunk benne, hogy hozzá tudunk tenni a magasabb megtérülés eléréséhez. 

Mit tudunk segíteni, ha már elégedett vagy?
– magasabb szintű automatizáció, kevesebb emberi munka

– nagyabb profittartalom

– új csatornák, bevételi források javaslata

– konverziós arány növelése

Sokan azt gondolják, hogy már elérék a maximumot, teljesen kiaknázták a lehetőségeket, de közben ott van még nekik rengeteg kibányászatlan növekedési potenciál.

 

Ha elromlik a kocsid, rögtön a gumishoz viszed,

 vagy egy szervízbe, hogy előbb diagnosztizálják, hogy milyen gondja van?

Az a gond, hogy ha a gumishoz viszed, akkor biztosan találnak valamit, amit meg kell szerelniük a felnin, kerekeken… De nem biztos, hogy megoldják, az igazi problémádat, mondjuk egy motorhibát. Tudod mi ebben a legnehezebb? Az, hogy hiába végzett jó munkát a kerekeddel, neked attól nem oldódott meg az IGAZI problémád.

Ugyanez igaz a marketingedre is, mert ha egy adott terület szakértőjéhez viszed a cégedet, akkor meglepő módon pont az ő szolgáltatására lesz szükséged szerinte (ami lehet igaz, de nem pont az szükséges ahhoz, hogy igazán nagy lépést tegyél előre).

 

 

“… köszi Nóri, hogy nem saleseltél le…”

Ezekben a vállalkozókban egy a közös:

Kértek tőlem valamit, amit ha megtettem volna, én anyagilag jól jártam volna, ők meg rosszul + én láttam a nagyképet, ők pedig nem.

 

A jogász és SEO

Megkeresett egy jogász azzal, hogy szeretne SEO szolgáltatást igénybe venni tőlem, mert a webfejlesztője azt mondta, hogy neki azzal kellene foglalkozni, hogy “minél előrébb legyen a Google-ben”.

Átbeszéltem vele az értékesítési folyamatát, a termékét, termékelőnyeit, mielőtt bármit eladtam volna neki. 

Kiderül, hogy az ő ügyfélköre külfödiekből áll nagyrészt, akik nem fognak magyarul (sem) rákeresni, hanem megkérdezik a magyar üzletember barátaikat, kit ajánlanának erre a területre.

Nem felesleges neki a SEO, de biztosan nem a 0. lépés számára. A beszélgetés során azt mondta, hogy több cégtől kért ajánlatot, de senki más nem látta át, hogy ez a helyzet, hanem csak adtak egy árat, valami olyanra, ami most neki nem a legfontosabb. Tőlem kapott arra, ami neki valóban segítséget nyújt.

A jó, a rossz és a soha meg nem térülő marketinges

Vannak vállalkozók, akik úgy keresnek valamilyen marketinges szolgáltatást, hogy soha nem tud megtérülni elméletben sem, esélye sincs. Kapják sorra aza árajánlatokat, és nézik, melyik lenne a jobb. Amikor hozzám érnek, akkor kiszámoljuk, hogy hogyan tudna neki megtérülni, és közlöm vele, hogy:
x ezer eladás kellene a webshopjába, hogy nullán legyen (ha igénybe veszi a szolgáltatásunkat), miközben már így sem tudja megoldani szinte a raktározást

napi 10 fotózást kellene csinálnia (miközben maximum 2-t bírna fizikailag kivitelezni)

havi 200 ügyféltalálkozó kellene neki, hogy 40 sikeres szerződéskötése legyen (pénzügyi tanácsadó), ami kitermelne minden költséget. Fenntartható módon kevesebb, mint feleannyit tudna bevállalni.

 

A majdnem hamvában elhalt franchise hálózat

Egy nemzetközi(nek szánt) franchise hálózat vezetője keresett meg, hogy hirdessek neki, keressek neki online hirdetésből franchise partnereket 4 országban (ez nagyon sok menedzsment díj ám).

Nemet mondtam, mert még nem sokkal voltak előrébb, mint az ötlet megfogalmazása, és ebben a pillanatban, ha nagy publicitást kapna az ötletük, tervük, akkor több veszélyes konkurenst is kreálhatnának maguknak. Ellenben elég kevés franchise partner lenne egy ismeretlen, nem túl vonzó márkájú hálózatnak online hirdetésből. Más értékesítési csatornát javasoltam neki, amiért nagyon hálás volt.

Aprópénz nehezen, vagy pénzdömping máshonann?

Az egyik webshoptulajdonos 5,5-szörös megtérüléssel (ROAS) vitte a Google Ads fiókját, és ennek növelésére kért fel. Miután átnéztem látszott, hogy nagyon sok energia kellene nagyon kis növekedéshez, mert elég jó szintre jutott már vele. Ehelyett megkérdeztem, mennyit hirdet Facebookon. 0 Ft-ot hirdetett. Visszautasítottam a kérését, hogy a Google Ads fiókján dolgozzak, és a Facebook hirdetések elindítását tanítottam meg neki, ami azóta is folyamatos, megtérülő bevétel számára.

Ne nekem higyj, nekik hidd el, amit mondanak

“Másokat eddig k*rvára nem érdekelte, hogy nekem ez megtérül-e egyáltalán…” – nem drámai túlzás, szó szerint idéztem 🙂

egy webshoptulajdonos

“Ezt még nekem senki nem mondta így el, köszönöm, hogy felvilágosítottál és nem engedted, hogy hülyeséget csináljak.”

Offline csatornáról online-ra átállni próbáló vállalkozó

“Teljesen rossz irányba indultam, mindenkitől kaptam árajánlatot, te vagy az első, akitől nem”.

(Később kapott más, neki hasznosabb szolgáltatásra :))

egy fotós

“Még csak szombat óta fut a hirdetés, de már 6 db konverzóm volt, 240 Ft-os konverzós költséggel!!!! 
Annyira boldog vagyok, ha nem jönne  több rendelés, akkor is nagyon örülök, mert megérte belefektetni az időt! Sőt ha a számok moögé nézek, akkor már most vissza is hozta a konzultációnk árát ez a 6 db konverzió! 😀
Szóval óriási köszönöet és hála a sok-sok tanácsért!!!!!”

 

egyedi termékek webshoptulajdonosa

Mennyibe kerülnének külön-külön a marketingaudit elemei?

Tartalomgyártás átvilágítása

Minden tartalom amit valaha gyártottál (és amiket kellett volna), azok terjesztése és minősége mind górcső alá kerül.

Beleértve az összes közösségi média felületet, hírleveleidet, blogodat. 

Ára: 90 000 Ft

 

 

UX – felhasználói élmény audit

Vajon van olyan része a weboldaladnak, ahol indokolatlanul sokan morzsolódnak le? Mérések alapján ki fog derülni? 

Ára: 90 000 Ft

 

 

Felhasznált technológiák

Elemzésre kerül, van-e olcsóbb, hatékonyabb technológia a jelenlegi rendszered üzemeltetésére. Ebbe beletartozak a szoftverelőfizetések, pluginek. Akár egy szoftver módosítása havi több ezer Ft-ot érhet neked, vagy akár heti több órányi munkát spórolhat meg számodra.

Ára: 50 000 Ft

 

Értékesítési folyamatok auditja

Átvizsgálásra kerül az értékesítési folyamatod módja, módszere és menete. Vajon jó időben, jó üzenetet kommunikálsz? 

Ára: 70 000 Ft

 

Analytics audit

A teljes fiókod átnézésre kerül. Minden szükséges, fontos beállításról kapsz visszajelzést, hogy az megfelelő-e vagy esetleg hiányos.

A jelenlegi adatok, amiken ülsz, és nem kezdesz vele semmit, azok is az orrod alá lesznek dörgölve.

Ára: 120 000 Ft

 

PPC audit

Akár Facebook, akár Google felületen hirdetsz, lehetn, nem a leghatékonyabb célközönségeket használod, nem a legjobb technikai beállításokat, esetleg nem a legjobb szövegezést. Akármelyiken is tudunk javítani, tartós bevételnövekedésre számíthatsz.

Ára: 90 000 Ft

Ez összesen: 520 000 Ft-ba kerül, de szeretném csökkenteni a kockázatod, hogy értéket adhassak neked.

Ez a legjobb rész... A végén annyit fizetsz érte, amennyire értékesnek találod

1 éves távlatra kivetítve legalább az audit (piaci) árát minimum megspórolnád szinte biztosan, de az elkészült anyagra te határozod meg, mennyit ér meg neked. NINCS minimumösszeg, tényleg annyit fizetsz érte, amennyit neked megér. A prezentáció során közösen meg fogjuk beszélni, hogy becslések alapján körülbelül mennyi profitot hoz neked 1 éves távlatban a javasolt fejlesztések végrehajtása.

A végső összeget TE mondod meg, nem én. 

“Én ezt nem hiszem el, itt valami bűzlik…”

Ez neked miért éri meg?

Sok vállalkozásnak fogok tudni segíteni, akik nem biztos, hogy el mernének köteleződni az elején. Annyi értéket adok nekik, hogy nem fogok rosszul járni egyáltalán 🙂

Tuti kamu, rejtett költségek vannak

Nincsenek, annyit fizetsz a végén, amennyit úgy gondolod, megér.

Ha úgy látom, nem ér semmit, akkor nem kell fizetnem?

Igen, de teszek róla, hogy ez ne fordulhasson elő.

Miből áll a marketingaudit?

Ezekből a lépésekből tevődik össze a marketinged következő szintre emelése

Z

0. Marketingaudit előzetes felmérés

Egy előzetes felmérés alapján megállapításra kerül, hogy érdemes-e neked a szolgáltatást igénybe venni. Itt lehet, hogy azt kell mondanom, hogy a marketingaudit (még) nem a vállalkozásodnak való.

u

1. Vezetői felmérés

Egy 10-15 perces kérdőív a vezetőknek, aminek már a kitöltésével is lehet, az egyik legrendszerezettebb marketing anyaghoz jut a céged (és még bele sem kezdtünk).

2. Hozzáférések (olvasási jog)

Minden döntés, kimutatást számokkal fogok alátámasztani neked, ehhez olvasási jogot fogok kérni számos felülethez. Ha nem tudod, hogy kell, akkor küldök róla útmutatót, az egész nem fog tovább tartani 10 percnél.

w

3. Vezetői prezentáció (online)

Vezetői prezentációban foglalom neked össze az eredményeket és az ebből következő gyakorlti teendőket. A teljes prezentáció anyagát, és minden elkészült anyagot megkapsz.

4. Ezek UTÁN döntöd el, mennyit fizetsz

A prezentáció után láthatod, mennyi plusz pénzt hozhat neked a benne foglaltak megvalósítása, ez alapján tudsz dönteni, mennyit fizetsz az auditért.

Mit kapsz meg az audit végén? 

 

Összefoglaló prezentáció, amiben emlékezhetsz akár fél év múlva is a leírtakra

A javaslatokhoz, teendőkhöz magyarázat is társul, nem csak az lesz benne, hogy: hirdess többet/kevesebbet, építs listát stb…:) 

Priorizált akciólista

Bullshitmentes, színtiszta akciók, feladatok, amiket meg kell csinálni (vagy legalábbis javasolt). Hogy ne menj falnak az átlagos 50-70 feladattól, ezért priorizálva van a lista, így a legfontosabbakkal tudod kezdeni.

Addig beszélünk, amíg azt nem érzed, mindent megértetél

Mit sem ér egy ilyen akciócsomag, ha nem érted teljesen, mit is kéne tenni, ezért időkorlát nélkül addig beszélünk, amíg azt nem mondod, hogy “oké, értem.” 

Nekem való?

Neked való, ha:  

✓ legalább 6 hónapja működik a vállalkozásod

✓ legalább 100 000 Ft-ot elköltöttél már hirdetésre 

✓ szeretnél előrelépni, fejlődni a marketingedet illetően   

NEM neked való, ha: 

nincs forgalom a weboldaladon, nincsennek adataid

semmit nem szeretnél marketingre költeni az elkövetkezendő 6 hónapban

De ne aggódj, csak akkor vállalak el, ha tudok értéket adni

Az érdekünk közös: én értéket szeretnék adni neked, hogy te fizess érte. Te akkor szeretnél fizetni, ha értéket kapsz. Éppen ezért eléggé megszűröm a jelnetkezéseket, mert ingyen dolgozni én sem szeretek.

Rólam

 5 éve segítek vállalkozásoknak kihozni a bennük rejlő potenciált online marketing eszközök segítségével. Akár marketingstratégiai témában, akár “hova kattintsak” jellegű problémád van, számíthatsz rám, mert nem csak beszélek arról, hogy milyen lehetőségek vannak számodra, hanem nap mint nap használom is ezeket az eszközöket. 

A Facebook Blueprint minősítésével rendelkezem, ami a Facebook hivatalos minősítése, ezt szigorú vizsgakörülmények között kell letenni.

Jelentkezz MOST!

Töltsd ki az adataiddal a formot, hamarosan kapni fogsz egy levelet a következő lépésekről:

Adatvédelem